torstai 20. maaliskuuta 2014

hei haipakkaa

Ollut vähän kiireinen ajanjakso ja siitä kärsii kaikki. Koirat, perhe ja minä. Lauantai iltana alkoi sitten  migreenikohtaus, onneksi tällä kertaa lievempi versio. Tai sain lääkkeet ajoissa. Mutta ei mitään jakoja lähteä sunnuntaina kisaamaan Turkuun.
Niinpä illalla vähän tokotemppuja Primin ja Voltin kanssa, ei kummempaa.

Alkuviikko, tai itseasiassa koko viikko, on ollut taas hei haipakkaa. Unet jääneet pakosta ja myös tahattomasti todella vähälle. Mun pää ja kroppa ei oikein kestä sellaista, mutta nyt on pakko.

Tiistaina olin treenaamassa ja ei ollut meidän päivä. Tai mun. Ihan säälittävää menoa ja perussimppeliä ja helppoa radan pätkää, minä en edes muistanut sitä loppuun. Inhoan valsseja. Olen tosi huono niissä. Mun koirat ei käänny niillä silleen tiukasti.
Voltti nyt oli pätevä. Niin pätevä, että olin usein ihan liikaa edellä ja sitten olinkin jäljessä. Mitäs oli niin taitava pujotteluissa.
Prim. No treenattiin eteenmenoa ja hyvin meni aluksi palkan kanssa. Sitten sama ilman eikä ongelmaa. Ongelma meinasi tulla kun se luuli siellä olevan lelun edelleen ja siitä ajatuksesta irrottaminen oli haastavaa hetkellisesti. Ne valssit sen kanssa ei ainakaan parantuneet. Koirassa isompaa vikaa ole, en vaan oikein hallitse edes ajatusta kahdesta peräkkäisestä ei niin kivoissa kulmissa. Lopuksi se läksi flänkkäämäänkin väsyessään. Tai paremminkin meni läpi ohjauksen, ehkä enemmänkin niin.
Tein hihnassa 6 keppiä ja sain hihnan jumittumaan keppeihin... onneksi ei ole kovin herkkä koira! Lopuksi suorana 6 ilman hihnaa ja hei, se pujotteli! Kovasti on fyysistä sen homma edelleen. Ehkä se tajuaa ettei kannata runnoa. Vauhdissa ei ole valittamista.

Torstai oli niin kamala päivä että. Lähdin liikkeelle 7.30 4h yöunien jälkeen. Iltapäivällä kävin kotona syömässä ja ottamassa torkut. Takas töihin koirien kanssa ajatuksena lähteä sieltä suoraan treenaamaan. Turha toivo, ei vaan ehtinyt tehdä hommia ajoissa. Ja sitten iski kamala väsy ja ilmakin oli huono. Kotona ysin jälkeen ja siinähän se. Koirat joutuivat taas tyytymään ei edes niin pitkään lenkkiin :(

Mutta kohta helpottaa. Ihan kohta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti