sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Leikki tokot

Hi-Han kentällä kokeenomainen treeni Voltin kanssa. Voihan pylly sanon minä, missä meidän osaaminen ja tekeminen? Voltilla korvat koristeena ja ajatukset kaiketi kevään auringossa. Tai pikkusiskoissa. Tai ihan sama, jossain missä niiden ei pitänyt olla.
Eihän se olisi yhtään liikettä nollannut, mutta ei kyllä olisi pisteitäkään ropissut.
Kaukot ekana. Ai sanoitko jotain? Pitikö mun tehdä jotain? Jaa, joo, teen teen. Kaksi kertaa kaksoiskäsky kun neidillä oli katsottavaa jostain ohi kiitävästä perhosesta tai jotain.
Tunnari taisi mennä sinnepäin edes.
Hyppynoudossa läksi hyvin, otti hyvin ja kävi 2m lenkin mun selän takana jääden vinoon ja liian taakse. Argh.
Ohjattu nouto oli muuten oikein kelvollinen, mutta vinossa merkillä ja puuttui täysin voima mennä sinne.
Ruudun merkki oli jo paljon parempi. Ruutuun oikein hyvin ja maahan siellä hyvin. Mutta sitten sieltä sivulle juoksi mun ohi ihan kuin joskus syksyllä. Voi apina, näitä ei ole oikeastaan lainkaan treenattu talven aikana.
Z valitsin istu-seiso-maahan. Istu ja seis napakat, se ilme mun palatessa on hakattu. En kestä. Sitten ei osannut mennä maahan, istui. Huokaus.
Luoksetulo oli aika hyvä! Napakka seis ja heti maahan. Ois voinut tulla kovempaa ja minä en osaa katsoa niitä tötsiä.
Seuraaminen oli sellaista matkalaukkuna mukanasi matkustan.
Paikalla istuminen oli hyvä!
Maahan ei osannut taas mennä eli ei tehty sitten lainkaan.

Että silleen. Hyvä mieli? Not. Hyvä treeni? No kai sen takia kun huomasi että kaikki on pyllyllään!

Treenailin jotain vielä siellä, en tiedä oliko mitään hyötyä. Kyllä nämä leikin ja teen ja palkkaan-jutut nyt onnistuu. Enemmän tarttee kisanomaista treeniä selkeästi.

1 kommentti:

  1. Tuo oli ihan paras kommentti tuo "matkalaukkuna mukanasi matkustan". En tiä Voltista, mutta Pyryllä taitaa olla just sellasta. Silti niin hauska!

    VastaaPoista