lauantai 27. huhtikuuta 2013

treeniä ja onnea!

Vähän on ollut taas hektistä elämää, mutta toisaaltaan kovin antoisaa. Nukkua ehtii... joskus.

Torstaina tokavikat yötreenit. Toin sekalaisen sekameteli radan jota halusin kokeilla ennen kuin ehkä koulutan sen. Siinä tekniikoita vähän, vaihtoehtoja jokunen, kiirettä ja rytmitystä sekä minulle suunnattuja kotiläksyjä J&J taholta.
Ekaksi muutamassa pätkässä kokeilua, sitten rata 28 estettä nollana läpi. Voltti oli kiva ja kiltti, meni normi kovaa ja pysähtyi kontaktit jopa. Mukava fiilis. Huomio hyvä, että sylivekki-jaakotuksessa otin (taas) sen 1/2 askelta eteenpäin kun piti olla paikallaan. Millon opin senkin?

Sitten perjantaina aamusta tokoilua Sarin kanssa. Kiitos taas!
Esineruutu, alkaa hahmottua paremmin ja paremmin. Anjalle kiitos vinkeistä. Minä vaan olen vähän "heti nyt osaa jo".

Illalla ex tempore Jaakon treeneihin jakamaan tuntia Esan kanssa, kiitos!
Mielenkiintoinen, sanoisin. Rata siis. Kun siitä alkuhässäkästä päästiin, niin sittenhän se melkein sujui. Kokeilua hiukan ja se rytmi. Flipit edelleen vaativahkoja minulle.
Jaakko oli aika kiva taas. Kuulemma ne muillekin usein vaikeita ja hänelläkin oli Zenin kanssa tullut virheitä samoissa kohdin. Se on kai paljon se ;o)
Ja kun yksi kepeille meno aiheutti minulle ja Jaakolle erimielisyyksiä "kun ei Zenkään", niin sain pari papukaija merkkiä kun Voltti meni.
Hyvä, mukava treeni ja sosiaalinenkin höpöttely tuli hallilla hoidettua. Ei haitannut, että olin samoilla jaloilla ollut lopulta 15h menossa.

Ja parasta:
Laura ja Pirkko nousivat voitolla 2-luokkaan ja samantien sitten tekivät sielläkin nollan ja tadaa voittivat! Onnea hurjasti huippiksille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti