sunnuntai 5. elokuuta 2012

treeniä ja kisaa

Aamupäivällä pikku treenit aksaa sisarusten kanssa. Voltti siis.
Sepon 3-lk rata jostain, aika helpon oloinen ja kivasti Volttin kanssa mentiinkin heti se nollilla läpi. Vieläpä hyvin mielestäni. Estevarmuus oli hyvä, ohjauksiin tuli kauniisti. Kesti tiukahkon leikkauksen pujottelussa, tuli jopa vetoon. Kontaktit nopeasti loppuun alas saakka. Rimat pysyi. Okserin hyppäsi hyvin. Niisto oli hyvä. Jne. Olin kovin, kovin iloinen mun pienestä, upeasta, parhaasta ja rakastettavimmasta kiiturista <3
Menin toisenkin kerran, nollaa edelleen muttei ehkä yhtä hyvin. Mutta hyvin silti. Nyt Aan himmasi :o/ Muuten ihan ok siis.

Ihan lopuksi kontakteja hiukan Lauraa matkien. Tulos: hiukan epävarma koira. Hitto, että olen välillä tyhmä.

Iltapäivällä Sepon radoille Kirkkikselle.
Hallin ilma oli subtrooppinen. Kisat myöhässä yli tunnin. Ei saa valittaa...
Ohjasin huonosti, koira meni kovaa ja jarrutukset eivät toimineen. Meni mun selän takaa putkeen. Positiivista, että haki avokulman kepeille suoraan ja kovaa.
Tokalla päänsärky oli jo melkoinen. Rata ihan ok. Minä en. Ja Voltti meni läpi vielä pahemmin. Olin sen edessä, en osannut jarruttaa, rintamasuunnat mihin sattu ja himmaili kontaktit.
Mutta toisaaltaan. Ihan hyvä se, tämä ja tuo. Kokonaisuus ei vaan pysynyt kasassa.

Hassu muutos aamupäivästä iltapäivään. Meissä molemmissa. Oltiinkohan me ihan lomalla vielä kuitenkin :o)

Hallin pihassa oli tokohyppy ja autossa metallikapula. Kolme onnistunutta toistoa, jee. Ei epäröintiä nyt lainkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti